Saturday, May 13, 2006

SCAM & SPAM : How to make Money online by TsunamiWang.com


They spammed your emails and tell you that they can teach you how to make more money online by spamming others, such as forums, emails, blogtals etc... The way I see it, the only fler getting richer are them ... definitely not you!

From: mm misa

To: roszaimy@streamyx.com, alfath_sakinah@yahoo.com, lady_natalisya@yahoo.com, nuno_gomes21@walla.com, afdeall@yahoo.com, nz007_@hotmail.com, d_plate90@yahoo.com, alif0322@yahoo.com, shadow666devil@hotmail.com, goh_bless_u@hotmail.com, kumasoul@hotmail.com, ajibsk8lg@yahoo.com, dora_tira@hotmail.com, range_enigma@yahoo.com, akimbo73@yahoo.co.uk, outrageous_my_sex_drive@yahoo.com, irenesong@hotmail.com, fatehanor@yahoo.com, magic_winx42@hotmail.com, chanchengfui@gmail.com, mishka_sooky@hotmail.com, buz_beater@yahoo.com, breeze0218@yahoo.com, kianwong90@gmail.com, coolteen_119@hotmail.com, disturbing_gurlz@yahoo.com, mcgrady_thai0911@yahoo.com, lexisa_84@yahoo.com, leiyoon@tm.net, hyp_mods@hotmail.com, cici0214@hotmail.com, vaisnavi1985@hotmail.com, neene280582@yahoo.com, cyrret2004@yahoo.com, darean2020@yahoo.com, simple_ancient@hotmail.com, jodiemiyo@yahoo.com, almusafer_01@yahoo.com, gillian507@hotmail.com
Date: May 13, 2006 4:14 PM
Subject: rahsia membuat WANG BESAR di malaysia (seriously, no jokes)


Salam sejahtera,

Maaf jika email ini mengganggu..tapi saya ade sesuatu yang akan memBUKA mata anda,

dan minda anda..seLUAS-LUASnye..

Apa yang saya maksudkan ialah program yang dapat buat DUIT di internet..SEBELUM tu,

ini bukan MLM..x perlu cari orang..hanya anda SEORANG jer..ini bukan PENIPUAN..anda

boleh BUAT duit sehingga RM5000 n ABOVE sebulan..saya sudah cuba dan memang berkesan

..cuba ke laman berikut untuk ketahui RAHSIAnya:

http://www.TsunamiWang.com/?ref=m154

Ini bukan lawak..inilah peluang anda untuk memiliki keBEBASan wang..dan untuk

pengetahuan anda..kebanyakan JUTAwan di malaysia menggunakan kaedah ini..jika anda

sudah BOSAN dengan BOSS anda(jika bekerja)..inilah masa utk mengucapkan BYE-BYE

kepada boss anda..

selamat mencuba n gud luck..

p/s: sebarang pertanyaan, anda boleh balas email ini kepada saya..atau ADD saya di YM

(id: mmmisa83)

terima kasih
mm



In another email :


Salam sejahtera,

Maaf jika email ini mengganggu..tapi saya ade sesuatu yang akan memBUKA mata anda, dan minda anda..seLUAS-LUASnye..

Apa yang saya maksudkan ialah program yang dapat buat DUIT di internet..SEBELUM tu, ini bukan MLM..x perlu cari orang..hanya anda SEORANG jer..ini bukan PENIPUAN..anda boleh BUAT duit sehingga RM5000 n ABOVE sebulan..saya sudah cuba dan memang berkesan..cuba ke laman berikut untuk ketahui RAHSIAnya:

http://www.TsunamiWang.com/?ref=m154

Ini bukan lawak..inilah peluang anda untuk memiliki keBEBASan wang..dan untuk pengetahuan anda..kebanyakan JUTAwan di malaysia menggunakan kaedah ini..jika anda sudah BOSAN dengan BOSS anda(jika bekerja)..inilah masa utk mengucapkan BYE-BYE kepada boss anda..

selamat mencuba n gud luck..

p/s: sebarang pertanyaan, anda boleh balas email ini kepada saya..atau ADD saya di YM (id: mmmisa83)

terima kasih
mm

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online